пʼятниця, 14 лютого 2020 р.

Математична модель інтелектуального середовища


Перед математиками світу стоїть проблема:
Якою мірою вимірювати інтелект людини, психічні емоції, афективні стани людини?

Математична модель інтелектуального середовища емоційних комунікацій

Емоці́йний інтеле́кт (EI) (англ. Emotional intelligence) - це група ментальних здібностей психічної істот , які беруть участь в усвідомленні та розумінні власних емоцій і емоцій представників з навколишнього середовища.

Рівні свідомостей емоційного інтелекту у психічної істоти показані в таблиці




У літературі  з питань теорій емоційного інтелекту розглядається застосування емоційної грамотності. Одна з таких теорій - теорія емоційної грамотності - належить Клоду Стейнеру,  психологу і аналітику. Він описав чотири види умінь, що асоціюються з розвитком емоційної грамотності(емоційних компетентностей):
• здатність любити і приймати любов;
• здатність говорити про емоції і про те, що їх викликає;
• здатність до інтуїтивної емпатії;
• вибачення шкоди, викликаного емоційними помилками.

За контрастом з теоріями емоційного інтелекту, теорія емоційної грамотності Стайнера в більшій мірі ґрунтується на цінностях, пов'язана з дослідницькими традиціями релятівізму, використовує високоякісні дані і може бути застосована як до окремих людей, так і до систем і організаціям.

Люди та живі істоти з високим рівнем емоційного інтелекту добре розуміють свої емоції і почуття інших людей та живих істот, можуть ефективно керувати своєю емоційною сферою, і тому в суспільстві їхня поведінка більш адаптивна і вони легше досягають своїх цілей у взаємодії з оточенням.

Класичний набір компонент емоційного інтелекту:
1.      Множина емоцій психічної істоти: E={±e1, ± e2, …, ±en};
2.      Множина можливостей зв’язків та комунікацій психічної істоти: K={±k1, ±k2, …, ±km};
3.      Множина настроїв та почуттів психічної істоти: F={±f1, ±f2, …, ±fk};
4.      Множина страхів та труднощів психічної істоти: G={±g1, ±g2, …, ±gn};
5.      Множина стимулів та інтересів психічної істоти: I={±i1, ±i2, …, ±ij};
6.      Множина потреб  в самоконтролі психічної істоти: N={±n1, ±n2, …, ±np};
7.      Множина відповідальностей та залучень психічної істоти:  A={±a1, ± a2, …, ±at};
8.      Множина здібностей та  компетенцій  психічної істоти: O={±o1, ±o2, …, ±og};
9.      Множина  реакцій усвідомлення та саморозуміння: V={±v1, ±v2, …, ±vb};
10.  Множина моделей самоактуалізації психічної істоти: S={±s1, ±s2, …, ±sq};
11.  Множина ситуацій з оточенням психічної істоти: D={±d1, ±d2, …, ±dk}.

Таблиця інтелектуального середовище емоційних комунікацій:

Інтелектуальне середовище емоційних комунікацій - це простір функцій, що задані на компонентах емоц. інтел.

E
K
F
G
I
N
A
O
V
S
D
E
W11:E®E
W12:E®К
W13:E®F
W14:E®G
W15:E®I
W16:E®N
W17:E®A
W18:E®O
W19:E®V
W110:E®S
W111:E®D
K
W21:K®E
W22:K®К
W23:K®F
W24:K®G
W25:K®I
W26:K®N
W27:K®A
W28:K®O
W29:K®V
W210:K®S
W211:K®D
F
W31:F®E
W32:F®К
W33:F®F
W34:F®G
W35:F®I
W36:F®N
W37:F®A
W38:F®O
W39:F®V
W310:F®S
W311:F®D
G
W41:F®E
W42:G®К
W43:G®F
W44:G®G
W45:G®I
W46:G®N
W47:G®A
W48:G®O
W49:G®V
W410:G®S
W411:G®D
I
W51:I®E
W52:I®К
W53:I®F
W54:I®G
W55:I®I
W56:I®N
W57:I®A
W58:I®O
W59:I®V
W510:I®S
W511:I®D
N
W61:N®E
W62:N®К
W63:N®F
W64:N®G
W65:N®I
W66:N®N
W67:N®A
W68:N®O
W69:N®V
W610:N®S
W611:N®D
A
W71:A®E
W72:A®К
W73:A®F
W74:A®G
W75:A®I
W76:A®N
W77:A®A
W78:A®O
W79:A®V
W710:A®S
W711:A®D
O
W81:O®E
W82:O®К
W83:O®F
W84:O®G
W85:O®I
W86:O®N
W87:O®A
W88:O®O
W89:O®V
W810:O®S
W811:O®D
V
W91:V®E
W92:V®К
W93:V®F
W94:V®G
W95:V®I
W96:V®N
W97:V®A
W98:V®O
W99:V®V
W910:V®S
W911:V®D
S
W101:S®E
W102:S®К
W103:S®F
W104:S®G
W105:S®I
W106:S®N
W107:S®A
W108:S®O
W109:S®V
W1010:S®S
W1011:S®D
D
W111:D®E
W112:D®К
W113:D®F
W114:D®G
W115:D®I
W116:D®N
W117:D®A
W118:D®O
W119:D®V
W1110:D®S
W1111:D®D


Означення. Інтелектуальне середовище емоційних комунікацій - це простір функцій, що задані на компонентах емоційного інтелекту.


Означення. Емоційна відповідність  або емоційний комфорт  - це здатність психічної істоти виявляти  свій емоційний інтелект  в комунікаціях з іншими психічними істотами за допомогою функціональних відношень із даної таблиці.


Означення. Емоційна здатність  або емоційний коефіцієнт  є здатність індивідів розпізнавати свої власні емоції і емоції інших людей, розрізняти почуття і вміти їх називати, використовувати емоційну інформацію для керівництва своїм мисленням і поведінкою і керувати емоціями з тим, щоб адаптувати навколишнє середовище для своїх цілей.





























Простір розвитку емоційного інтелекту дитини
 в навчальному закладі
«НАШ-ЛІЦЕЙ № 7» міста Вінниці в 2020 році
Освітні
програми, проекти
Освітні,
виховні
процеси
Педагогічні,
дидактичні системи
Цінності і досвід
Шкільний парламент
Розвивальні, інтуїтивні
українська ідентичність
базові компетенції
Рада ліцею
Формуючі, стимулюючі
особиста автономність
національні пріорітети
Президент ліцею
Дослідницькі, командні
проектні, мотиваційні
прагматична школа
рамкової свободи
загальнолюдські інтереси
Науковий колективний проект
Пізнавальні, формуючі,
емоційні, випробовувальні
школа виживання
в надзвичайних умовах
особисті вподобання
Ліцейна газета
«Дзеркало ліцею»
Навчальні, результуючі,
самоконтролюючі
школа креативу, переваг, цінностей
колективні вимоги
Радіо ліцею «Ліра»
Виховні, презентаційні
трудова школа
етичні норми
Телепередача ліцею
на ВДТ «Ліцеїст»
Експериментальні, медійні
соціальні,  волонтерські
школа лідерів
естетичні взірці
Посвята в соколята
Трудові, колективні
школа патріотів
сімейні традиції
ГО «Ліцей»
Практичні, валеологічні
школа олімпійців
природні закони
День ліцею
Технологічні, креативні, організаційні, комерційні,
харизматичні  вияви
громадянської позиції
наукові відкриття
Сайт ліцею
Соціальні, емоційні, рефлексивні, самооцінювальні
самобутні  впливи  на вияви позицію
історичні події
Локальні мережі
ліцею
Адаптивні, взаємодіючі, лідерські, творчі
емоційна палітра
індивідуальності
культурні події
Соціальні мережі
ліцею
Пропедевтичні, емпатійні, осмислювальні, оцінювальні
блоги наставників
цивілізаційні
прояви
Бази знань ліцею
Навчальні, контролюючі,
корегуючі, актуалізаційні
дистанційні курси
професійні
компетенції
Музей ліцею
Моніторингові, проектні
практикуми досвіду
народні надбання
Фотоальбоми ліцею
Творчі, медійні, освітні
пізнавальні, осмислююючі
взаємодія лідерів
екзестенційні
вподобання
Дні самоврядування
актуалізаційні, організаційні, самоконтролюючі, корегуючі
орієнтації на успіх
солідарні
вподобання
Суботники ліцею
Онлайнові, інтелектуальні
консолідація зусиль
права дитини
Педради ліцею
Офлайнові, онлайнові
генерування ідей
групові ініціативи
Пошук самого себе
Конкуруючі, пізнавальні
траєкторії освіти
волонтерство

1 коментар:

  1. According to Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason this country's women live 10 years longer and weigh on average 42 lbs less than we do.

    (And actually, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret exercise and absolutely EVERYTHING related to "HOW" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    Click on this link to reveal if this quick quiz can help you find out your real weight loss potential

    ВідповістиВидалити